آکورد عشق از عارف

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
ریتم : 4/4
Am                                          Em               G                                    Am
تو فکر حرفای خوب تو لحظات با منی ... من عشق می‌کنم که تو در ارتباط با منی
 
Am                                  Dm                                          G                                   F
من عشق می‌کنم که تو دنبال می‌کنی منو ... هر بار میرسی به من خوشحال می‌کنی منو
 
    Am        F           G                           F                         G                  Am
من عشق میکنم اون شبی که حرف میکشم ازت ... تو ناز میکنی و منم ناز میکشم فقط
 
Am        Em               F            G      Em               G                F                  G            Am
چشمای تو مال تو نیست من سهم دارم از نگات ........ یک بار عاشقم شدی صدبار میمیرم برات
 
Am         Em         F                  G      Em                 G              F         G            Am
زیبای لحظه‌های من دلت ازم شاکی نشه ......... رو چشم من قدم بزار تا دامنت خاکی نشه

 



نویسنده : دسته : عارف , , بازدید : 2290 نظرات() تاریخ : دو شنبه 26 مرداد 1394 ساعت : 22:21
برچسب ها : ,

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ